Pages

19 Aralık 2012 Çarşamba

Lansinoh


 
Bu markayı seviyorum. Üstelik sanırım bunda kalitesi kadar renginin de etkisi var :)
 Bence en zarif renklerden biridir eflatun; daha bir seve seve alıyorum.


Daha önce bir yazımda da konusu geçmişti, hastanedeyken Medelanın Lactine Select büyük makinesini veriyorlar süt sağmak için. 4 gün boyunca bu makineyi kullandım bende, sonra eve çıkınca başka marka arkadaşımın verdiği makineyi denedim ama boşaltmadı sütleri, ağrım, sancım, sıkıntım oldu. Biz de hastanedeki makineyi kiralamak zorunda kaldık. Yaklaşık 5 ay; işe başlayana kadar kiralamaya devam ettik. İşyerinde kullanmak için daha pratik bir makine gerekince yine üçüz annesi olan Esra arkadaşım Lansinoh Affinity, çift taraflı elektrikli pompasını önerdi. Anladım ki aylarca boşuna kira vermişim. Aynı işi  fazlasıyla görüyor ve fiyatı çok uygun 135 tl civarında. Kesinlikle önereceğim bir ürün hem ikili olması çok büyük zaman kazancı sağlıyor. Ayrıca makinede kullanılan tüm parçalar, yedek parça olarak firmadan temin edilebiliyor. Kargo ile yolluyorlar.


Doğumdan önce deneyimlere istinaden göğüs pedini almıştım Lansinohun; diğer markalardan da denediğimde gördüm ki bu marka hem daha ince ve hem de gerçekten daha kuru tutuyor.


Gelelim en önemli ürüne; Lansinoh LatchAssist

Ürün açıklamasında: Doğumdan sonraki ilk günlerde, anneler göğüslerinin şiştiğini fark edebilirler. Bu geçici rahatsız durum, emzirmeyi zorlaştırır ve acılı hale getirebilir. Bazen anneler göğüs uçlarının normalde şiş ve çıkık olması gerekirken dümdüz olduğunu görürler. Bunun nedeni, ciltlerindeki çatlaklar ve çiziklerdir. 
Düzleşen göğüs uçları emzirmeyi çok güçleştirebilir. Eğer bebeğiniz bu durumda, düzleşmiş meme ucunu ağzına almakta ve emmekte zorlanıyorsa, siz ne kadar çabalarsanız çabalayın ve bebeğiniz de ne kadar uğraşırsa uğraşsın, yeteri kadar anne sütü ememeyecektir.  Bu tip durumlarda meme ucunuzu hafifçe dışarı çekebilmek çok önemlidir. Böylece bebeğiniz rahatça meme ucunu emebilecek ve rahatça süt alabilecektir. Düz meme ucu sorunu yaşayan anneler için, Lansinoh LatchAssist™ i geliştirmiştir: LatchAssist™, emzirmeyi kolaylaştırmak için meme ucunu dışarı çeken basit bir alettir başarılı emzirmenin ilk adımıdır." yazıyor. 

Bende durum aynen böyle bir sıkıntı oldu. Bebekler ememediler, eğer internette ne yapabilirim diye dolaşırken bu ürüne denk gelmeseydim bebeklerimi emziremeyecektim. Bu konuda Lansinoha minnettarım.

0 yorum: