Pages

17 Ocak 2018 Çarşamba

Takip ediliyorum :)



Takip ediliyorum :)
Yani ediliyor muşum haberim yok :)

Üçüz bebek sahibi olduğumu öğrenince başıma ne geldiğini ve geleceğini bilmemenin kaygısıyla  kaynak aradım, kitap, blog, makale vs. Benim geçtiğim yolları benden önce geçmiş ve bana yol gösterecek birileri fakat maalesef bulamadım. O zaman böyle facebook grupları da yok. Kadınları Klubüne çıkıyor her yol. Karnım ağrıyor yazsam eltimin görümcesinin de ağrıdı 5. ayda bebeği kaybetti tarzı felaket tellalı yorumlar. Kadınlar Klubü forumunda üçüz annesi adayları  bulduk birbirimizi, içimizde doğum yapmış üçüz annemiz yoktu çünkü doğum sonrası hiç bir üçüz annesinin sosyal medya kullanmaya vakti yoktu. Kadınlar Klubü formundaki arkadaşlar  facebookta  birbirimizi bulup 2011 - 2012 Üçüz Anneleri grubunu açtık. Bir şekilde hem iletişimde kalıp hem moral hem destek olduk birbirimize.

Bebekler doğup kuvözde kaldıkları sürede sütümü evde sağıp götürdüm. süt poşetlerini çıktığı kadar 50cc, 60cc paketleyip teslime ettim. Sonra öğrendim ki içinden bebeğin besleneceği çok az miktar süt alınıp kalan atılıyor. Mesela olsaydı bunu  daha önce yaşayıp yazmış bir anne bilgili olurdum da az az koyardım poşete. Madem benden önce yok, ben olayım dedim. O zaman karar verdim bebekler toparlanır toparlanmaz blogumu yazmaya başlayacağıma. Bebekler 5,5 aylık olup işe başlar başlamaz blogumu yazmaya başladım. Dehşet, vahşet takipçim geri dönüş olmadıysa da blog vasıtasıyla bana ulaşan tüm üçüz annesi adayı arkadaşlarımın sorularını elimden geldiğince yanıtladım, numaralarını alıp aradım.

Yine facebookta kurulmuş Üçüz Anneleri ve Üçüz Anne Adayları grubuna üye oldum geçenlerde. Gruptaki sorular genellikle hamile-yeni doğum yapmış ya da 0-2 yaş bebeği olan annelerimizden.Bir iki sorunun altına yorum yazdığımda bir çok üçüz annesi arkadaşımdan sizin blogunuzu baştan sona okuduk geri bildirimi aldım. İtiraf etmeliyim ki,
blog üzerinden geri bildirim almadığımdan bu kadar takip edildiğimi bilmiyordum.

Emeklerim boşa değilmiş, takip ediliyormuşum hatta yeni yazılar da bekleniyormuş. 
Bu aradalar tembellik mi ettim diyeyim, ilham perim gelemedi mi diyeyim ne diyeyim bilmiyorum yeni yazı yazamadım. Fakat değil mi ki aslında bu kadar takipçim var aslında takip ediliyorum yeni yazılarım sıra ile tek tek gelecektir söz :)

3 yorum:

WebKenti dedi ki...

Güzel bloglar takip edilmeyi hak ediyor.

oyuncaksitesi dedi ki...

Çocuklarınızla yaşadığınız güzel anları paylaşmanız, bu güzellikleri paylaşmanız harika.

oyuncak dedi ki...

Merhabalar,

Güzel bir yazı ve araştırmaya koyulan kişiler için güzel örnekler. Mutlu günlerin devamlılığını diliyorum.