Pages

24 Nisan 2013 Çarşamba

1.Yaş Doğum Günü Partimiz

                           
"Birinci yaş"; insan hayatının bütününde çok kısa bir zaman dilimi olsa da; hayata, dünyaya, aileye hoş gelmiş olmanın acemiliği ve alışma süreci ile geçen en önemli ve heyecan vericisi. Hem anne, hem bebekler için dolu dolu geçen bu 365 günün adı konulmasıdır 1. yaş. Hele ki üçüz bebekleriniz varsa ve o 365 gün bu zamana kadar yaşadıklarınızı unutturup; yep yeni bir hayat ve sorumluluklarla geçtiyse. Hiç olmadığı kadar uykusuzluk, sevinç, mutluluk, bağımlılık, sorumluluğun ilk yılının dolmasının adıdır .  

Benim için bebekler, çocuklar hep özel oldu. "Çocuk sevmeyenin ciğerinde merhamet yoktur" derdi rahmetli dedem ve bizi öyle severdi ki; onun bize gelmesini ona gitmeyi dört gözle beklerdik. Çocukların özel olduğu bir ailede sevilerek ve önem verilerek büyüdük ve bizler de çocuklarımıza aynı özeni gösterdik. Şansıma eşim de çocukları çok çok sever. Dostlarımızın, arkadaşlarımızın çocuklarının doğum günlerinde hep yanlarında olmaya çalıştık, katıldık. Böyle olunca gördük, öğrendik. Bize sıra gelince neler yaparız diye kafamda olsa da yine de 1. yaş Doğum günü telaşı beni aylar öncesinden aldı. Davet etmek istediğin yakınlarımızı, dostlarımızı çağırsak eve sığmayız, dışarıda bir mekanda yapsak çocuklarla rahat eder miyiz, pastaları nasıl olsa,bebeklerin doğumundan başlayarak fotoğraflarından video film hazırlasam yetiştirir miyim, ikramları nasıl yaparız, bebeklere özel doğum günü kıyafeti derken telaşlanmamak elde değil. Tabii bu arada araştırmalar soruşturmalar günlerce sürdü sürdü :)

Öncelikle iyice düşünüp taşınıp doğum günümüzü evin dışında yapmaya kara verdim, yoğun araştırmalar sonunda şanlıyım ki BONBON Parti Evinde karar verdik. İyi ki de böyle bir karar vermişiz. Hem ev sıcaklığında, hem sıcacık çalışanlarıyla çok içimize sinerek kutladık doğum günümüzü. Mekan Ataşehir'de Kamelya Çarşısı içinde. Misafirlerin ulaşımı da gayet kolay. Park sorunu yok. Ayrıca çarşının zemin katındaki jetonlu oyun salonu nedeniyle de hiççç sıkılan çocuğumuz olmadı, daralan bunalan indi oyun salonuna. Çok iyi ağarlandık, aldığımız hizmetten çok memnun kaldık. Seneye görüşmek üzere diye ayrıldık mekandan :)

Mekanı iki saatlik dilimler için kiralıyorsunuz; ben  14:00-16:00 saatlerini tercih ettim, uzaktan yakından gelecek misafirlerimiz için Pazar günü için en uygunu oldu. Sabah erken başladı mesaim. Sipariş ettiğimiz börek ve yaprak sarmaları parti evine götürdüm, doğum günleri için hazırladığım video gösterisini projeksiyon cihazında yansıttık, çalıştığına emin olduk. Eve geldim çocukları doyurdum giydirdim ve 13:45 gibi mekanda olduk. Misafirlerimizi beklemeye başladık diyemeyeceğim çünkü bizden önce orda olan misafirlerimiz vardı. 3 çocuk ancak :) Yavaş yavaş dolmaya başladı salon; toplamda 55 yetişkin ve 13 çocuk ile doğum günümüz gerçekleşti. 14:00 gibi toplanıp hasret gidermenin ardından çocukların doğdukları andan yaşlarına kadar özel görüntülerimizin olduğu video gösterimizi izledik.  Veeeeeee pastamız geldi Ömer & Elif & Emir alkışlar eşliğinde şaşkınlık içinde mumlarını üfleyemediler tabii ki , onların yerine abla abileri yardımcı oldu, iyi ki doğdunuz.......
Doğum günü 2 saat sürdü ama bana saatler gibi geldi. Bir çok arkadaşımızı aylar sonra ilk kez, bir çoğu da birbirlerini uzun zaman sonra gördüler. Pasta kesildikten sonra taze demlenmiş çay eşliğinde  geçtik ikramlara; diğer Ebru teyzeleri güzel güzel kurabiyeler ve kekler yaptı bize, sarma , börek, pasta derken menümüz gayet yeterliydi.                                                                                  


















Bol bol fotoğraf çekildik. Babamın arkadaşı Sadi Bey doğum günümüzü çekmek üzere bizlerle oldu; fotoğraf çekmekle kalmadı bu özel günümüzü haber de yaptı:  Teşekkür ederiz Sadi Bey. 
http://www.sebinmedya.com/index.php?option=com_content&view=article&id=8704:ahmet-gedk-ve-ales-uecuezlern-ya-guenuende-cok-mutlu&catid=13:haberler&Itemid=2  



Doğum Günü Pastamız: Hem de bir değil, iki değil, tam üç tane... Ömer, Elif, Emir'ime ayrı ayrı.. Herbirinde ayrı özen, emek, sevgi ve lezzet ile Esin'ciğimin marifetli ellerinden çıkan pastalarımız. Bu özel günümüzde büyük heyecanla pastamızı hazırlayan Esin Teyzemize çok teşekkür ederiz. 

Doğum Günü  Davetiyemiz: Mekanımıza karar verince hemen bir davetiye hazırladım tüm davetlilere gönderdim; altına iletişim bilgilerimi yazıp sayıyı belirlemek için geri dönüş rica ettim.
Doğum Günü Magnetimiz:  Ebru'cuğumun hazırlıklar aşamasında yine emeği çok oldu, hazırlıklarda. Fikir verdi, araştırdı,  destek oldu. En özeli; doğum günü magnetimizi yaptırdı hediye etti bize. Biz de gelen misafirlerimize bu özel günün anısına birer tane hediye ettik. Teşekkür ederiz Ebru Teyze. 

Doğum Günü Kurabiyelerimiz: Magnetimizin dışında misafirlerimize verdiğimiz bir diğer hediye ise Sibel arkadaşımın hazırladığı o güzel mi güzel kurabiyelerimiz oldu :) Büyük özen ve sevgi ile hazırlanmış bu kurabiyelerimiz için Sibel Teyzelerine benim miniklerin adına bir kez daha teşekkür ederiz. Yeni trendlerden biri de gelen çocuk misafirlere oyuncak alınıyor, bende büyük şeffaf top oyuncak aldım, içini açınca oyuncak çıkıyor. 
Ben erdim minik üçüzlerimin 1. yaş doğum gününe; darısı bizden ufak olan tüm bebeklerimize :o)





















Üçüz Annesi Önerisi:

0 yorum: