Pages

1 Ağustos 2013 Perşembe

İnsanlık için küçük bizim için büyük bir konu: İlk Saç Traşımız :)

  Uzun zamandır Ömer ile Emir'in saçlarının kesilmesi konusu evde ana gündem :) 
Biz bayanlar çok terlemeleri nedeniyle çocuklara kıyamıyoruz saçlarını kestirelim diyoruz, babaları da yavrularımın o güzelim saçlarına kıyamam diyor. 

Öyle mi olsa böyle mi olsa derken sıcaklar iyice artınca, hadi bir deneyelim dedik; belki de huysuzluk eder kestirmezler :) böylelikle biz de vicdan azabından kurtuluruz; götürdük ama kestirmediler deriz :)


Aldık oğlanları gitttik mahalle berberine. Aman efendim benimkiler sus pus. Gıkları çıkmadı Maşallah. Güzel güzel oturup kestirdiler saçlarını :) E oğlum sizler için küçük olan bu konuyu biz çok büyütmüşüz.

Sonra çok pişman oldum, önceki saçları çok güzeldi be ... 
İçimden hayıflanıp sonra sonra neyse hem önümüz kış uzatırız  diye avunuyorum. 
Sizler için de traş sonrası fotoğraflarımızı ekliyorum, birden bebeklikten çıkıp çocuk oldular :) sanki 3 yaş büyüdüler traştan sonra.

He bir de mahallenin erkek berberinde; iki oğluyla gelmiş bir kadın konulu çalışmaya gelince :) çocuklar dursun diye şebeklik yapan, öyle mi oldu böyle mi oldu, şöyle olsa nasıl olurdu diye sorular soran, sürekli düşen saçları toplayıp poşetleyen bir anneydim :) Berberler de bu annelere alışkınlardır belki de. Değilseler de ayda bir alışacaklar artık :)



0 yorum: