İnsanlık için küçük bizim için büyük bir konu: İlk Saç Traşımız :)

  Uzun zamandır Ömer ile Emir'in saçlarının kesilmesi konusu evde ana gündem :) 
Biz bayanlar çok terlemeleri nedeniyle çocuklara kıyamıyoruz saçlarını kestirelim diyoruz, babaları da yavrularımın o güzelim saçlarına kıyamam diyor. 

Öyle mi olsa böyle mi olsa derken sıcaklar iyice artınca, hadi bir deneyelim dedik; belki de huysuzluk eder kestirmezler :) böylelikle biz de vicdan azabından kurtuluruz; götürdük ama kestirmediler deriz :)


Aldık oğlanları gitttik mahalle berberine. Aman efendim benimkiler sus pus. Gıkları çıkmadı Maşallah. Güzel güzel oturup kestirdiler saçlarını :) E oğlum sizler için küçük olan bu konuyu biz çok büyütmüşüz.

 Babalarına itiraf edemedim ama :(  önceki saçları çok güzeldi be ... 
İçimden hayıflanıp sonra sonra neyse hem önümüz kış uzatırız  diye avunuyorum. 
Sizler için de traş sonrası fotoğraflarımızı ekliyorum, birden bebeklikten çıkıp çocuk oldular :) sanki 3 yaş büyüdüler traştan sonra.

He bir de mahallenin erkek berberinde; iki oğluyla gelmiş bir kadın konulu çalışmaya gelince :) çocuklar dursun diye şebeklik yapan, öyle mi oldu böyle mi oldu, şöyle olsa nasıl olurdu diye sorular soran, sürekli düşen saçları toplayıp poşetleyen bir anneydim :) Berberler de bu annelere alışkınlardır belki de. Değilseler de ayda bir alışacaklar artık :)



0 yorum: