Pages

7 Şubat 2014 Cuma

İyi ki doğdunuz, ne zaman iki oldunuz...

Ömer & Elif & Emir 2 Yaşındalarr......

Bundan yıllar önce biri bana aynı gün üç çocuk sahibi olacağımı söylese; buna inanamazdım herhalde. Aynı şekilde bebekler doğup eve geldikleri ilk gün de biri gelip bir bakmışsın 2 yaş olmuş dese buna hiç inanamazdım :) 2. yaş yazılarında yazdığım gibi iki, i-ki,iki hece, 3 harfi 740 güni 1732 saat. Hemde en dolusundan, en uykusuzundan, en yorgunundan yaşanan. Doğduklarında çok uzakta duran.

Evet efendim, günler geçiyor, Ömer & Elif & Emir büyüyor. Ara ara bizi görenler "heh bak gördün mü dünyaya gelen büyüyor kocaman olmuşlar, aman hiç söylenme Allah bir kerede verdi üçünü de" diyor, ben şaşkın mı kızgın mı, gülerek mi desem yüzlerine bakıyorum :) Büyük emek, büyük çaba ve yorgunluk olduğunu başta kabul etmek lazım. Sonrasında büyük mutluluk, şans olduğunu. Hele şimdi konuşmaya başlayıp bebeklikten adamlığa yavaş yavaş dönerlerken. Her biri izlenesi ayrı film.

2 yaş sendromumuz geldi hoş geldi. Hiç geç kalmadan yerini aldı.Her şey mi "olmaz" her şeye mi " hayır" mübarekler. 
Elif Tanem Hanımefendinin istediği şey olmazsa "hemen ayakkabılarını giy, arabana bin git anne" diyor. :) "Olmaz Elif'imi almadan bir yere gidemem dersem de tamam gideyim dersem de bağlıyor ağlamaya anne gitme diye :) 
Emir Efendi sürekli yerlerde. İstediği şey olmayınca atıyor ağlayarak kendini yere bir de etkili olsun diye yatıyor taşlık yerlere yüzün koyu. Al bakalım anneye ceza :) 

Ömer'e gelirsek onun karakterinin en baskın özelliği inat. İş inada bindi mi üzgünüm inmiyor :) bir de istediği şey olmayınca,ellerini suratına götürüp " batsın bu dünya" sahte ağlaması var ki görülmeye değer :) Bizde izliyoruz üçünün ger gün ayrı olan filmini.

Hiç Şirinler çizgi filmi izlemeseler de, yol üzerindeki DVD cinin ve yakınımızdaki anaokulunun duvarında gördükleri Şirinler resminlere pek bayılıyor, Şirinleri çok seviyorlar. Doğum günlerinde de Şirinler Pastası istediler, arada Pepee ismi geçince d  Ömer -Elif-Emir ile beraber pastasındaki mumları üfleyen Şirinler ve Pepee konseptli bir pastaya karar verip, Şirinler konseptli bir doğum günü partisi düzenledik.  

Pastamız - Filiz Özant Butik Pastacılık'dan yapıldı.

Kurabiyelerimiz: Baby Çitos - Butik Kurabiyecilik, Çiğdem abladan :)
Çok büyük hazırlıklar yapamadım; ama internetten araştırdığım kadarıyla; mavi-beyaz renklerde bir masa hazırladım. 2. yaş fotoğraflı sticker bastırdım. Şirinler Tabak-Bardak-Peçetesi, Balonları aldım. Mavi masa örtüsü üzerine, içecekleri mavi kağıtla kaplayıp sitckerlarla süsledim.Doğum günlerine gelen çocuklara  Şirinler baskılı cam bardaklar hediye ettim.
    2. yaş Şirinli sticlerlarımız:
Güzel bir defter alıp kapladım, Şirinler yapışkaları yapıştırdım :) Anı olsun
 Kızımıza Tütüsünü Ebru Teyzesi hediye etti :) Tütüsünü pek sevdi ama giyince kendini nasıl hissettiyse hiç gülümsemedi :) böyle bir asil havalarda gezindi durdu tüm gün :)
Ömer & Elif & Emir'in  2. yaş doğum günü partilerinde yine bizleri akrabalarımız ve yakın arkadaşlarımız yalnız bırakmadı. Bu güzel günümüzde  bizimle oldular. 
Nice güzel günleriniz olsun yavrularım, annesinin güzel kuzuları. İyi ki doğdunuz.

Doğum günümüzden bir kaç sevimli fotoğraf ekleyip yazımız bitireyim, sevgiler :)

Teyze &Ömer
Arkadaşlarımız
Elif Tanem Dedeleriyle

1 yorum:

Adsız dedi ki...

Slm bende şuan üçüz gebelik yaşıyorum bana biraz bilgi verirmisiniz ???