Pages

31 Mart 2014 Pazartesi

TA-ŞIN-DIK
Nerdeyim, nerelerdeyim dimi?
En son doğum günü yazısını yazabildim, devamı gelmedi, getiremedim. Oysaki bomba gibi "bir üçüz annesinin 2 yıl annelik + hamileliği"ne dair yazı niyetim var. İllaki yazacağım ilk fırsatta.

Efendim taşındık.
Artık yeni evimizdeyiz,henüz yeni evimize yerleşemesek de kendi evimizde olmanın mutluluğu içindeyiz :) Üç çocukla taşınma işi nasıl oluyor derseniz; tabii ki yine anane sağ  olsun. 3 gece  3 gün kaldıkları anane dinlenme tesislerinden ananenin iyice yormuş olarak yeni evlerine geldiler. Eski evimizi ararlar mı, isterler mi diye çok endişe ettim ama çabuk alıştılar. Eski yardımcımız bizimle devem etmedi. Çocuklar için hem ev hem yardımcı kadın değişikliği olmuş oldu. Yeni yardımcı kadına ancak 1 ay tahammül edebildik ve Cuma günü itibariyle evli ama yardımcısızız :) 
Eski evimizdeki uzak parkların aksine, evimizinetrafında fazlasıyla park ve hatta evimizin  önü park :) Yürüme mesafesinde büyük parklar var, yaz akşamlarını geçirebileceğimiz. Hiç çıkamazsak çok büyük olmasa da terasımız var.Çocuklar için daha iyi olacak inşallah. 
Şimdilik bu kadar , sevgiler :)
Sultan




0 yorum: