Pages

24 Nisan 2014 Perşembe

Pişik Kremi Önerisi


Efendim yukarıda resmini görmüş olduğunu pişik kremi Almanya'dan gelmiş olup, her türlü kızarıklığa mucize çözüm olmaktadır :) 

Elif & Ömer & Emir'i 2. aylarından itibaren ne zaman kaka yapsalar popolarını mutlaka yıkayarak temizliyoruz. Hem elimiz alıştı, hem çok daha temiz. 50 ve 100 lü kutulardaki ameliyat eldivenlerinden alıyorum sürekli eldivenle ve bebe şampuanı ile yıkıyorum. Böylelikle ne kadar yıkasam da elimden çıkmayacak olan kokudan ve parazitlerden kurtuluyorum. Siz de önerim bebeğinizin altını yıkarken mutlaka eldiven kullanmanız. Üç bebekle dışarı çok çıkamadığımızdan kakalarını yapar yapmaz, fark eder etmez yıkıyoruz. Hatta şimdi kakalarını yapınca koşarak geliyorlar "püfffff çok koktu, banyo banyo" diye elimizden tutup banyoya götürüyorlar.Buna rağmen Emir'in cildi çok hassas ve hemen kızarabiliyor. Bu gibi durumlarda Almanya'dan arkadaşımın getirdiği Penaten'i sürüyorum ve çok kısa sürede iyileştiriyor. Türkiye'de satışı var mı bilmiyorum. Ama alabilme imkanınız olursa şiddetle öneririm.

0 yorum: