Pages

24 Nisan 2014 Perşembe

23 Nisan Ulusal Egemenlik ve Çocuk Bayramımız Kutlu Olsun


23 Nisan, Neşe Doluyor İnsan...
Nasıl dolmaz, çocuklarına bayram hediye edilmiş tek milletiz.

Daha bloga yazamadım ama artık okullu olduk biz de. Nisan ayı itibariyle günde kreşe başladık. Kreşe gitmelerine karar verme aşamamızı ve hayata geçişini ayrı bir yazıda sizlerle paylaşacağım.  Okullarında 22 Nisanda Atatürk t-shirtleri ile kutlama yaptı kuzularım. Şarkılar söyleyip, bayrak salladılar. İlerde inşallah daha iyi  anlayacaklar bu bayramın amacını. Ellerinde bayraklarla çekilmiş bu fotoğrafları beni çok duygulandırdı, ömür boyu bayraklarına saygılı, sevgili olsunlar inşallah.
23 Nisan'da hazır bana da tatilken çocuklarla dışarı çıkmak istedim. Sabah uyandık kahvaltılarını yaptırdım, kahvaltı yaptık, üzerlerini giydir, derken bir baktım ki hopppp saat 11:00 :) e 12:30-13:00 gibi öğle uykumuz var bizim. Hadi soy çocukları, ara öğünlerini hazırla pijama giydir, uyut. Uyansınlar, yedir, giydir veee saat 17:00 itibariyle çıktık yola. Göztepe Özgürlük Parkına gittik. Çocuklar için düzenlenmiş olan etkinlikler haliyle bitmişti :) Kalabalık dağılırken parka varmış olmanın, hızlıca park yeri bulma şansımızı artırması süperdi. Etkinlik kalmamış, salıncaklar, kaydıraklar hınca hınç doluydu ama parkta yürüdük yeşillikler, çiçeklerin keyfini çıkardık. Kedi peşinde koşturup, kuşlar kovaladık. Bayram günü biz de çıkmış olduk.

Hepimizin Ulusal Egemenlik ve Çocuk Bayramımız kutlu olsun. 
Tüm çocuklar için her türlü kötülükten uzak, kendileri kadar güzel günler diliyorum.

1 yorum:

Zeynep dedi ki...

Mutlu kalın canlar. Hep gülün böyle.