Pages

10 Temmuz 2012 Salı

Bebek Bakım Ürünleri

Kimle konuşsanız mutlaka kendi  kullandığı ürünün en iyisi olduğunu söylüyor :) illaki öneriyor. Birinin memnun kaldığından öbürü değil. Hal böyle olunca herkesi dinleyip bildiğini almak gerekiyor :)


 

Bebek şampuanını ve yağını mustela aldım. Bebekler hem çok erken doğmasına hem çok hassas ciltleri olmasına rağmen hiç sıkıntımız olmadı, alerji yapmadı, kızarıklık olmadı. Mis gibi kokuyor çok da uzun süre gidiyor.

Ben de deneyimlere istinaden bebekler doğmadan önce hem mustela hem sudocrem marka pişik kremi almıştım. Ama hep sudocrem kullandım. Çok da memnun kaldım. Bizimkiler yaklaşık 1,5 ay erken doğduklarından odalarını çok sıcak tutmak zorunda kaldık. Genelde 30 derece idi. Biraz düşürsek ağlıyorlardı üşüyüp. İlk zamanda çok sık sulu kaka yapıyorlardı ve bu sıcaklıkta kakaları ilk başlarda tenlerine yapışıyordu. Her temizlik sonrası Sudocrem sürüp derisini kakalarından koruduk. Hiç kızarmadı popoları :) çok yaşa sudocrem

Artık bir çok doktor alt temizliği için  pamuk ve suyu öneriyor. 3 bebekle bunu yapmak hiç kolay değil. Hastanede zaten ıslak mendil kullanmaya başlamışlardı. Bende unibaby yenidoğan ıslak mendil kullandım. Hiç sorun yaşamadım. Prematüre oldukları halde ciltlerine zarar vermedi. Biz de rahat ettik. Yeni doğan bebeklerinize çok rahat kullanabilirsiniz.

Hastanede kaldıkları sürece bez hastane tarafından karşılandı. Can bebe premature bezi kullanılıyordu. Hastaneden çıktıklarında ben de ilk önce Can bebenin premature bebek bezini ardından biraz büyüyünce molfixin ufak yeni doğan bezini kullandım. 
 

Ve benim minikler büyüyüp adam olunca! Ultra Prima premium care e geçtik. Tüm bezlerden de memnun kaldık alerji vs sıkıntımız olmadı. Ama konu bez olunca özellikle ilk 2-3 ay bir paket bezin 2 günde bittiğini belirtmek ister saygılar sunarım... Anlasınız siz onu :)

Üçüz Annesinin Önerisi:
Premature Bebek Bezi Can Bebe- Molfix  
Yenidoğan ve Sonrası: Ultra Prima Premium Care
Pişik Kremi: Sudocrem , Mustela Vitamin Bar
Şampuan ve Bebek Yağı: Mustela
Süngeri: Bubchen Sünger

0 yorum: