Pages

10 Temmuz 2012 Salı

Hastane Şekeri ve Kapı Süsümüz

Kapı süsümüz
Ömer & Elif & Emir gelmiş, hoş gelmiş...
Annesi onlara nasıl hastane şekeri yaptırsın bilememiş :)

Kapı Süsümüz
Biraz detaycı biriyim sanırım, yani aslında sanmam değil detaycıyım. Genelin içindeki ufak detaylara önem veririm. Önem verilmiş detayları da severim :) Bebeklerin sağlıkla doğması tabii en önemli şey ama misafirlere ikram edeceğimiz şekerleri ve kapı süsümüz de önemli bir detaydı yani. İnternette bebek şeker sitelerini blogları gezdim içime hiç bir şey sinmedi. Bu arada iş yerinden bir arkadaşım daha önce bebek- doğum organizasyon firması olduğundan bahsetmişti. Ona sordum nasıl yapsak diye ve resimdeki kapı süsünden önerdi. Ellerine de sağlık kapı süsümüzü yaptı. 3 bebeğin kuklası ve isimlerinin altında olması çok özel bir kapı süsü oldu. Çok içime sindi. Çok beğendim. Tabii kapı süsümüz hastanede  bizi ele verdi. Üçüz bebek olduğunu şıp diye anlayan meraklı iyi niyet sunucusu teyzelerimiz kapıdan şaşkınlıklarını ve iyi niyet dileklerini ilettiler :) 

Hastane Şekerlerimiz
Hastane şekeri  konusu benim için hassas. Abimin oğlu Furkan'cığım doğduğunda aldım Duygu'yu gittik Eminönü'ne, aslında Duygu'cum beni aldı götürdü Eminönü'ne desem daha doğru. Gittik gezdik baktık biberon şeker süsü, kapı süsü, şeker sepetini aldık geldik. Duygu'ya dedim ki bir gün hamile kalırsam sen benim için yaparsın dimi sen yapmazsan başka yapacak kimse olmaz. Ne demek dedi yapmam mı? Ben de dedim ki sen hamile kal söz  ben de senin şekerlerini mutlak yaparım. Veeeee biz Duygu'cuğum ile aynı hafta hamile kaldık :) Ne o bana yapabildi şeker ne de ben ona :))

Furkan'a bebek şekeri yaptırmaya gidip gelince çok etkilendim. Tutturdum bebek şekeri sitesi kurup satayım diye. Hem incik boncuk süslü püslü iş hem de hayırlı ve sevinçli bir gün için diye; ne güzel eğlence olurdu ama bir türlü başlayamadım o zaman kaldı da kaldı belki ilerde yaparım tekrar.

Gelelim benim bebek şekerime; netten baktıklarımı bir türlü beğenmedim ne olsun karar veremedim. Hem kız kem erkek bebek, olunca hem pembe hem mavili birşey olsun ama çok karışık da olmasın dedim ama yok. Sonra bana dayanamayan sevgili anneciğim canımın içi atladı gitti Eminönü'ne bebek şekerlerimizi, sepetimizi, anı defterimizi aldı geldi. Annem benim çok yaşa, başımızdan eksik olma. Koyduk bir kenara doğuma az kala yaparız dedik. 32 haftayı görünce yavaş yavaş niyetine girdik. Şekerin içine koyacağımız benim çakıl taşı diye adlandırdığım renkli büyük draje çikolatalardan fiyat araştırması yaptım 40 dan başlayıp 60a kadar gidiyor kilosu. Her zamanki gibi Ebru'ya sordum benden az önce anne olan canım arkadaşımdan her konuda deneyimlerini almak bu dönemde benim için çok değerliydi onu da yazmadan geçemeyeceğim. Ebru Kahve Dünyasında şekerin uygun olduğunu söyledi. Çikolata almaişini de Selvi'ciğime verdim; çikolataları aldı geldi. Bebekler 32+5 haftalıkken Selvi,ben, annem oturduk sardık hepsini. Şekerlerimiz artık hazırdı ohhh. İnsanın nazının geçtiği, ha deyince yanında olan dostlarının olması ne güzel. Ne değerli...

Sonuçta şekerimiz pembe ve mavi biberonlar oldu. Ama üzerinde "hoşgeldiniz" yazacak olan kağıtlarını yetiştiremedik, o da nazar boncuğumuz olsun.
Hastane Şekerimiz


Bu arada anı defterimiz de var, üzerinde üç tane bebek biblosu olan.Hastanede ziyarete gelenlerin eline tutuşturmuştuk. Sonrasında hüngür hüngür ağlayrak okudum.İyi ki hazırlamışız. İyi ki içini dolduran dostlarımız var.

Üçüz Annesinin Önerisi:
  • Ben 100 tane hazırladım ama yetmedi, sayıyı iyi belirlemek lazım :)
  • Anı defterini sonradan okumak çok keyifli oluyor
  • Şekerlerin içine koyulan çikolatalar Kahve Dünyasında hem taze, lezzetli hem fiyatı uygun
  • Eminönü'nden her türlü malzemeyi uyguna temin edebilirsiniz

0 yorum: