Pages

6 Temmuz 2012 Cuma

e-shopping


Evden dışarı hiç çıkmadan yatmak/dinlenmek zorunda kalmak benim gibi yıllardır çalışan, sosyal çevresi geniş olan biri için hiç kolay olmadı. Çok daha zor olabilirdi, eğer yatma nedenim bebeklerim olmasa ve yanımda internetim olmasaydı :) Evde yatarak geçirdiğim bu zamanı internetten bebek hazırlıkları için araştrmalar yaparak geçirdim.  Her ne kadar annem bebekler radyasyondan etkilenecek diye endişe edip kullanım süremi minimumda tutsak da, tüm hazırlıklarımı e-alışveriş sitelerinden yaptım.

Öncelikle bebekler için yapmam gereken hazırlıkların listesini çıkardım. Neler almamız lazım araştırdım durdum. Sonrasında bebek sitesidir, günlük fırsat sitesidir gezdim durdum. Ve gerçekten mağaza fiyatlarından çok daha uyguna, indirimleri takip ederek hazırlıkları yaptım. En azından kendi beğendiğim seçtiğim şeyleri kullandım bebeklerime.

Her ne kadar her anne adayı gibi bebek doğmadan önce bir bebek mağazasına gidip, ihtiyaçlarını görerek seçerek alamamış olmak gerçekten çok içimde kalmış olsa da çok yaşa e-shopping ya o da olmasa...

Üçüz Annesinin Önerisi:
  • E-bebek, BebeShop sitelerinden yaptığınız alışverişler ertesi gün elinizde oluyor.
  • Alacağınız ürünü google dan araştırıp fiyatına çıkan tüm alışveriş sitelerinden bakın.
  • Limango, Vip Dükkan, Markafoni, unnado, minimoy gibi günlük kampanyaların olduğu fırsat sitelerine iye olun. Bir şey almadan önce bir müddet bekleyin burada indirime girebilir.

0 yorum: